La IA aplicada a la comunicació municipal

L’ús de la intel·ligència artificial (IA) a la tasca comunicativa dels ens locals pot aportar, com en altres sectors de la comunicació, múltiples beneficis i millorar l’eficiència i l’eficàcia de la feina que desenvolupen els professionals de la comunicació municipal.

Per tal que això sigui possible, però, és necessari conèixer bé les diferents eines existents i els potencials impactes positius i negatius de la seva utilització. També cal tenir molt en compte les vessants ètica, de privacitat i de transparència de la IA en relació amb el servei públic que s’ofereix a la ciutadania des dels ens locals.

Per tal de donar resposta a les nombroses preguntes que ens fem sobre l’ús de la IA, la II Jornada de Comunicació Municipal la dediquem de manera monogràfica a reflexionar, debatre i aprendre sobre què és i com es pot utilitzar de la millor manera possible. I ho fem amb la mateixa voluntat de la primera edició, la d’integrar el major nombre possible de punts de vista i d’àmbits professionals que formen la comunicació corporativa.

Dimecres, 23 d'octubre del 2024

Espai Francesca Bonnemaison

Carrer de Sant Pere Més Baix, 7 · Barcelona

9.00 h