07/07/2021 11:15 h.

Els ajuntaments de Torrelavit, Vilobí del Penedès, Esquirol, Sant Bartomeu del Grau, Sant Quirze de Besora, Balsareny i Tavertet finalitzen la implantació de SeTDIBA

En el darrer mes ha finalitzat amb èxit la implantació de SeTDIBA en els ajuntaments de Torrelavit, Vilobí del Penedès, Esquirol, Sant Bartomeu del Grau, Sant Quirze de Besora, Balsareny i Tavertet.

Durant el 2021 s’han realitzat més de 100 sessions d’implantació en línia amb els ens locals participants, en les quals han participat prop de 500 treballadors públics i electes. Les condicions de teletreball i les sessions en línia han reduït substancialment els desplaçaments i han comportat un estalvi de més de 3895 kg de CO2 a l'atmosfera.

Actualment, la caravana de transformació digital SeTDIBA compta amb 91 ens locals en servei o en implantació.