Llistador de novetats

S'estan mostrant 16 - 20 de 333 resultats.

Celebrem el 28J

28/05/2024 14:25 h.

En motiu del 28J Dia de l'Orgull Lesbià, Gai, Trans, Bisexual i Intersexual el proper dia 17 de juny celebrarem la jornada "La diversitat sexual i de gènere en l’actual context: reptes per a les polítiques públiques des del món local"

Més informació aquí

Càpsules formatives per a entitats i comissions de festa de la demarcació

28/05/2024 12:16 h.

Generem espais segurs i lliures de sexismes a les festes dels nostres pobles i ciutats

Càpsula en línia de dues hores sobre la prevenció de les violències sexuals en contextos d’oci i festes, així com recomanacions d’actuació.

Més informació aquí

Obertes les inscripcions per les formacions sobre igualtat del segon trimestre

18/04/2024 14:31 h.

Us informem que obrim les inscripcions a les formacions programades per aquest segon trimestre des del Servei de Polítiques d’Igualtat, de la Diputació de  Barcelona. Concretament hi ha 9 cursos nous, 3 emmarcats en la perspectiva d’Igualtat i transversalitat, 3 sobre violències masclistes, 2 sobre el col·lectiu LGTBI i 1 últim en col·laboració amb l’Oficina de Relacions Internacionals de la corporació.

S'estan mostrant 16 - 20 de 333 resultats.