PCOM. Protecció Civil Operativa Municipal Trobada Anual

20/11/2024 09:30 - 14:30

Pati Manning, Carrer Montalegre, 7 Barcelona.

Presentació

Us convidem a la I edició del Trobada Anual PCOM organitzada per la Gerència de Serveis d’Habitatge, Urbanisme i Activitats de l’Àrea d’Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona. Aquesta trobada anual està adreçada als ajuntaments usuaris del PCOM.

Què us oferim en TAPCOM 2024?

• Ponència respecte la importància de la Protecció Civil Municipal
  • Nous serveis PCOM
  • Experiència dels ajuntaments usuaris i propostes per a millorar la gestió municipal de les emergències.
  • Servir com a punt de trobada i d’intercanvi dels usuaris
  • Per últim, volem reconèixer la tasca desenvolupada pel personal dels ajuntaments, esteu preparats per a participar?

Us hi esperem !

Destinataris

Responsables polítics, personal tècnic i administratiu usuaris del PCOM i que duu a terme tasques en matèria de protecció civil.

Inscripcions

El període d'inscripció es tancarà un cop s'hagin assolit les places ofertades, o en tot cas, 10 dies abans de l'inici del curs. La inscripció és gratuïta i el nombre de places és limitat; les sol·licituds seran ateses considerant l'adequació del perfil dels demandants i l'ordre de presentació de les sol·licituds.

Podeu fer efectives les vostres inscripcions al següent enllaç.