06/05/2024 13:56 h.

Presentació del Pla d'Acollida a l'Ajuntament de Castellar del Vallès

🆕

La referent de @FormacioDIBA, Roser Díaz, i el director de serveis de formació, Enric Herranz, han presentat el Pla d'Acollida de l’Ajuntament de Castellar del Vallès al seu equip directiu.

El Pla d’Acollida és un dels recursos que @FormacioDIBA posa a l’abast dels governs locals mitjançant el Catàleg de Serveis.

Els objectius del Pla d’Acollida presentat són:

• Establir un procés d'incorporació estructurat i eficient
  • Proporcionar als responsables de la Unitat d’Organització, cap de Servei/Unitat i als diferents actors implicats una guia clara sobre els seus rols i responsabilitats en el procés d'acollida de nous/ves empleats/des.
  • Assegurar que els nous/ves empleats/des tinguin accés a la informació necessària, la formació i el suport des del primer dia.
  • Fomentar la cohesió i el treball en equip en el procés d'incorporació.
  • Garantir una integració harmoniosa i completa del nou empleat a l’ajuntament.