19/04/2024 13:06 h.

Presentació del Pla d'Acollida

Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda

La referent de @FormacioDIBA, Roser Díaz, i el director de serveis de formació, Enric Herranz, han presentat el Pla d'Acollida de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda al seu equip directiu.

El Pla d’Acollida és un dels recursos que @FormacioDIBA posa a l’abast dels governs locals mitjançant el Catàleg de Serveis.

Els objectius del Pla d’Acollida presentat són:

• Establir un procés d'incorporació estructurat i eficient
  • Proporcionar als responsables de la Unitat d’Organització, cap de Servei/Unitat i als diferents actors implicats una guia clara sobre els seus rols i responsabilitats en el procés d'acollida de nous/ves empleats/des.
  • Assegurar que els nous/ves empleats/des tinguin accés a la informació necessària, la formació i el suport des del primer dia.
  • Fomentar la cohesió i el treball en equip en el procés d'incorporació.
  • Garantir una integració harmoniosa i completa del nou empleat a l’ajuntament.