Oficina Administrativa i de Suport Jurídic - Espais naturals
Oficina Administrativa i de Suport Jurídic
L’Oficina Administrativa i de Suport Jurídic (OASJ) té per objecte planificar, dirigir, coordinar i controlar la gestió dels processos administratius i de gestió econòmica, la gestió dels recursos humans i pressupostaris de la GSEN i el suport juridicoadministratiu a la gestió dels espais protegits de la XPN.
Objectius
Coordinar conjuntament amb la GSEN la gestió dels recursos transversals de la Gerència: recursos humans, econòmics, logístics, i assistència jurídica i suport administratiu i econòmic als consorcis que gestionen espais naturals protegits.
Estructura orgànica
La Secció de Suport Jurídic i Contractació dona suport jurídic i gestiona la contractació administrativa dels expedients d’obres, serveis, subministraments, concessions de serveis públics, acords marc, concerts, contractes privats, concessions demanials i llicències, a excepció de la major part dels contractes menors, encarregats a l’OASJ.
També s’encarrega de la tramitació dels anuncis de la GSEN que es publiquen als diaris oficials. A més, introdueix i actualitza les concessions administratives de la GSEN que es publiquen al portal web de Transparència de la Corporació.
La Secció Econòmica, Projectes Europeus i Recursos Humans té, entre les funcions més destacades: l’elaboració de l’avantprojecte del pressupost de la GSEN; la redacció de la memòria econòmica anual més l’informe de l’estat d’execució del pressupost de forma mensual; la gestió econòmica-pressupostària i de tresoreria del Consorci del Parc de la Serralada de Marina; i gestiona els programes europeus en què intervé la GSEN.
Realitza la tramitació i el seguiment de les subvencions per concurrència competitiva i directes, i els expedients de contractes menors.
Aquesta secció coordina l’activitat de la Unitat de Serveis Generals, Recursos Humans i Logística, responsable alhora de la gestió de: les incidències del personal de la GSEN i del Consorci del Parc de la Serralada de Marina; la gestió de la flota de vehicles de la GSEN; i, en general, els serveis generals i de logística de la GSEN.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy