25/04/2024 11:02 h.

PLANTAR ARBRAT EN PARCEL·LES MUNICIPALS SENSE ÚS

Arbolar. Imatge de wirestock en Freepik

La Diputació de Salamanca, amb la finalitat de promoure la millora mediambiental de la província, ha posat en marxa el “Pla Arbolar 2024” per reforestar, amb arbres fruiters i espècies autòctones, parcel·les municipals dels pobles de la província.

Aquest projecte vol recuperar parcel·les sense ús i integrar-les, a través de la renaturalització, com a part del patrimoni natural i cultural del municipi.  A la vegada, la iniciativa pretén incrementar la biodiversitat del municipi amb arbres fruiters tradicionals en el seu territori i paisatge, aportar recursos naturals per a l’educació ambiental del municipi i recursos nutritius destinats a pol·linitzadors i aus, així com àrees de refugi i nidificació.

La Diputació aportarà l’arbrat i la divulgació de la iniciativa i els ajuntaments aportaran, a més del terreny, el personal per fer la plantació.

Més Informació: