15/12/2023 10:51 h.

Posem en valor la feina dels ajuntaments en el desplegament d'escoles bressol i escoles de música

Cloenda dels Cercles de Comparació

El diputat d'Educació, Joan Josep Galiano, ha participat avui en la Jornada de Cloenda de la 18a edició dels Cercles de comparació intermunicipal d'escoles bressol i escoles de música, dels quals ha destacat que “és un suport que es construeix entre tots, és un projecte col·laboratiu que creix entre totes i tots els participants”.

El diputat republicà ha posat en valor la tasca dels ajuntaments en el desplegament de l'oferta educativa infantil a la demarcació de Barcelona: “l'actual mapa d'escoles bressol  s'ha consolidat gràcies al compromís dels ajuntaments d'assumir una major responsabilitat en la gestió de l'educació infantil, per crear una oferta de serveis educatius que respongui a la demanda social”.

En la mateixa línia, s'ha referit a les escoles de música: “els ajuntaments també han promogut el foment de la cultura i l'extensió de l'accés als ensenyaments musicals a través de la dinamització de les escoles municipals de música i arts, abocant-hi finançament i esforços per tal d'impulsar el seu funcionament”.

Galiano ha afirmat que des de la Diputació de Barcelona “treballem en el suport als municipis per tal de contribuir a identificar noves línies de treball i estratègies, a partir de l'anàlisi de cada realitat municipal, per tal de fer els ajustos necessaris que garanteixin la sostenibilitat d'aquests equipaments”.