19/10/2023 11:44 h.

Olga Serra referma el compromís de la Diputació de Barcelona amb el comerç local a la primera sessió de treball del GIPAC

Olga Serra durant la primera sessió de treball del GIPAC

La Diputada republicana posa en valor la importància del comerç com a element vertebrador dels municipis

La diputada de Comerç, Olga Serra, ha donat avui la benvinguda a la primera sessió de treball del Grup d’Interrelació per a la Promoció de l’Activitat Comercial (GIPAC), que té com a objectiu promoure el coneixement, l’intercanvi, la reflexió, generar xarxa i consolidar el treball transversal.

En el seu discurs, Serra ha destacat el paper del comerç com eina de cohesió social: “vertebra poblacions, teixeix una xarxa de seguretat per molta gent, dona llum als carrers i places. Les persianes aixecades donen sentit a moltes altres polítiques que es fan des dels ajuntaments, en àmbits tan diversos com la seguretat, la cultura, la ciutadania o l’educació”.

Pel que fa al paper de la Diputació, ha assegurat que “la nostra funció és ajudar-vos a prendre les millors decisions perquè tot surti bé, perquè els carrers llueixin, perquè els comerciants se sentin acompanyats, perquè la l’economia local rutlli bé, amb el comerç com a un dels principals motors”.

La diputada de Comerç ha clos el seu discurs explicant que “espais com aquest, on podrem conèixer experiències d’èxit i intercanviar visions, són molt importants”. En aquest sentit, ha assenyalat la “diversitat territorial” i la “cooperació” com els valors més positius que aporta aquest grup de treball.