17/03/2017 15:34 h.

Isaac Albert a la presentació de l'Estudi sobre l’estructura comercial a Premià de Mar

Ahir, dia 16 de març es va presentar a Premià de Mar l’Estudi sobre l’estructura comercial a Premià de Mar, que ha comptat amb el suport econòmic i tècnic de l’Ajuntament de Premià de Mar i la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona i ha estat elaborat per l’empresa consultora RBD Consulting Group.

La realització del treball ha tingut un triple objectiu: caracteritzar l'estructura comercial de Premià de Mar, identificar l’impacte territorial de la nova concentració comercial que es desenvoluparà en el port esportiu de Premià de Mar i definir possibles actuacions de futur per enfortir el comerç urbà del municipi. La sessió matinal de presentació de l’estudi va tenir com a destinataris l’equip de govern de la ciutat i els caps tècnics de l’Ajuntament.  En aquesta sessió el  diputat delegat de comerç , Isaac Albert, va remarcar l’ importància de l’obtenció de dades fiables i contrastades per a una bona planificació estratègica, així com la necessitat del treball de cooperació territorial i sectorial per a la millora de la qualitat del comerç i el seu millor ajustatge a les necessitats i demandes canviants del consumidor.

A la tarda, es va informar del contingut de l’esmentat estudi a tot el teixit comercial de la ciutat. Aquesta segona sessió va comptar amb l’assistència de Joan Conde, director general del projecte Marina Port Premià, que va oferir tota la seva col·laboració al comerç urbà del municipi.