Dissenyar el territori per a un nou país

Rosa Funtané

21/03/2017 09:32 h.

La definició de les necessitats territorials comporta un treball exhaustiu, pensament global i la recerca dels recursos necessaris per abordar les problemàtiques del nostre entorn. Des de les diferents diputacions treballem per aconseguir un espai harmònic, equilibrat, sostenible i adequat a les persones.

L’elaboració  de les tasques, programes i accions per donar  suport als 311 municipis de la demarcació de Barcelona,  van encaminades a aconseguir aquest equilibri territorial. Sabem que no totes les zones tenen les mateixes necessitats i per això, dins la globalitat dels projectes,  també es contempla la particularitat de cada municipi.

Gaudim d’un paisatge molt variat, amb singularitats que aporten caràcter i personalitat . Som conscients de la diversitat de necessitats  que cal satisfer, i que des dels municipis no es poden oferir donada la manca de recursos que escanyen contínuament a l’administració més propera: els ajuntaments. La nostra raó de ser és la voluntat de servei als municipis i que el catàleg de serveis que oferim des de les diferents gerències de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat encaixin amb les demandes municipals. Aquestes demandes sol·licitades pels diferents alcaldes i alcaldesses responen a la voluntat dels ciutadans de cada poble.

Treballem per assolir la màxima implicació, la millor gestió i un  servei acurat des del món supramunicipal fins a l’àmbit municipal com a administració més propera al ciutadà, i que dona resposta a les mancances i a la millora de la qualitat de vida de tots els catalans i catalanes.

Responsabilitat, compromís, eficiència i treball per assolir un nou país amb totes les eines necessàries.

Treballem per al futur!

Rosa Funtané, diputada adjunta Àrea de Territori i Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona.