24/10/2023 11:57 h.

Des del món local treballem perquè les oportunitats educatives arribin a tothom, sense exclusions

Seminari de formació bàsica per a nous electes

Els diputats d’Educació, Joan Josep Galiano i Glòria Colom, han participat aquest matí en el Seminari de formació bàsica adreçat a electes

El diputat d'Educació, Joan Josep Galiano, ha estat l'encarregat de donar la benvinguda al seminari, assenyalant que "els ens locals estem en una situació idònia per poder consolidar polítiques i programes de proximitat que permetin garantir itineraris educatius al llarg de la vida, com una estratègia clau en favor de la igualtat d’oportunitats".

Galiano ha insistit en la necessitat que "les oportunitats educatives arribin a tothom, sense exclusions""És per això que parlem de l’equitat i la millora de l’èxit en l’àmbit de l’educació com dos pilars fonamentals que asseguren la igualtat d’oportunitats real dels ciutadans i ciutadanes", ha afegit.

El diputat d'Educació ha refermat el compromís de la Diputació de Barcelona per "continuar potenciant el nostre paper d'administració al servei dels municipis". "Volem seguir incidint en el nostre compromís de treballar amb els ajuntaments de la demarcació de Barcelona mitjançant el suport en el desenvolupament de programes i serveis educatius", ha reblat.