12/12/2023 17:28 h.

Al costat dels municipis en la lluita contra la LGTBIfòbia

Observatori Contra l’Homofòbia

La diputada adjunta de Feminismes i Igualtat, Raquel Albiol, intervé a la inauguració de la Jornada “15 anys fent front a l’LGTBI-fòbia” de l’Observatori Contra l’Homofòbia, reivindicant la necessitat de reforçar les aliances entre institucions i teixit social per lluitar contra la LGTIfòbia.

La diputada republicana ha refermat el compromís de la Diputació de Barcelona en la lluita contra la LGTBIfòbia: “ens tindreu al costat en l’objectiu comú de la lluita contra les discriminacions i  violències LGTBI-fòbiques des d’un enfocament interseccional, tenint en compte els diferents eixos d’opressió”.

Albiol ha remarcat que des de l’Àrea de Feminismes i Igualtat fem una clara aposta per acompanyar i donar suport als municipis en matèria de diversitat sexual, afectiva i de gènere. “Ho fem a través de suport econòmic als ens locals i a les entitats LGTBI”, ha explicat.

“Tenim molt clar que des de l’administració local hem de continuar teixint, promovent i enfortint processos i aliances amb les entitats, associacions i col·lectius per fomentar ciutats més inclusives i igualitàries des d’una visió comunitària”, ha conclòs.