13/12/2023 13:46 h.

Èxit de la campanya “Mercats sostenibles” al Prat de Llobregat, reduïm l’ús dels plàstics

“Mercats sostenibles” al Prat de Llobregat

La diputada de Comerç, Olga Serra, ha felicitat aquest matí l’ajuntament del Prat de Llobregat i la comunitat educativa de l’Institut Salvador Dalí per la seva implicació en la campanya “Mercats sostenibles”, impulsada per la Diputació de Barcelona i que té l’objectiu de reduir l’ús dels plàstics, en especial els d’un sol ús.

En la seva intervenció, la diputada republicana ha afirmat que “per eliminar els plàstics de les nostres vides encara tenim molta feina a fer. Necessitem prendre consciència i canviar hàbits per estendre i fomentar un estil de vida més sostenible”.

Serra ha remarcat que “des de la Diputació de Barcelona seguirem treballant per posicionar els mercats municipals com uns equipaments públics compromesos amb el comerç sostenible i amb el consum responsable i de proximitat, alineats amb els objectius de desenvolupament sostenible de l’Agenda 2030”.

Per últim, ha anunciat que la Diputació instal·larà al Mercat Municipal del Prat de Llobregat armaris multi-temperatura i un sistema de control d’aforament del mercat.