Jornada 28J Dia Internacional de l'Orgull de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals

17/06/2024 10:00 - 13:00

Espai Francesca Bonnemaison (c/ Sant Pere més Baix, 7) de Barcelona

La Jornada Institucional "La diversitat sexual i de gènere en l'actual context: reptes per a les polítiques públiques des del món local", se celebra en el marc de la campanya del 28 de juny Dia Internacional de l'Orgull de lesbianes, gais, trans, bisexuals i intersexuals.

www

Enguany la campanya posa el focus a la situació de les persones amb diversitat afectiva, sexual i de gènere que viuen en municipis mitjans i petits i entorns rurals.

L'objectiu és posar de manifest que moltes vegades aquestes persones han de marxar del seu entorn d'origen per traslladar-se a grans ciutats per viure públicament la seva sexualitat i el seu gènere. El concepte sexili, descriu aquesta discriminació.

Tots els municipis han de ser espais segurs on viure la diversitat afectiva, sexual i de gènere.

la jornada estarà presentada i conduïda per Briggitta Lamoure, cupletista, presentadora, activista social i actriu.