Cloenda del projecte 50/50 d’estalvi energètic als centres educatius de Malgrat de Mar

03/06/2024 10:45

Parc de Francesc Macià de Malgrat de Mar

El diputat d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona, Marc Serra, i l’alcaldessa de Malgrat de Mar, Sònia Viñolas, participen a l’acte de tancament del projecte 50/50 d’estalvi energètic als centres educatius del municipi maresmenc.

www

L’alumnat dels tres equipaments que han participat al projecte (les escoles Marià Cubí i Mare de Déu de Montserrat, i l’IES Ramon Turró) es trobaran a les 10.00 h al Parc Francesc Macià, on presentaran la seva experiència i els resultats aconseguits al llarg d’aquest curs, a través d’aquesta iniciativa impulsada per la Diputació de Barcelona per incentivar l'estalvi energètic a escoles i instituts a partir de l'aplicació de bones pràctiques en l'ús i gestió de l'energia.