Acte inaugural de la Biblioteca l’Alzina de Palau-solità i Plegamans

14/06/2024 19:30

Carrer de Nostra Sra. de Montserrat, 30 de Palau-solità i Plegamans

Inauguració de la nova Biblioteca l'Alzina de Palau-solità i Plegamans, amb la presència del diputat de Cultura de la Diputació de Barcelona, Pau Gonzàlez; l’alcalde del municipi, Oriol Lozano; la regidora de Cultura, Eva Soler, i el director General de Promoció Cultural i Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, Josep Ferran Vives.

L'acte institucional començarà a les 19.30 hores amb la presentació a càrrec del meteoròleg i veí del municipi, Eloi Cordomí, i els parlaments de les autoritats i clourà amb una actuació musical a càrrec del duo palauenc Núria i Lau, de guitarra i veu.

Dissabte 15 de juny, hi haurà jornada de portes obertes. En el marc de La Fresqueta, la Cia Baldufa presentarà l'espectacle itinerant familiar "Zeppelin", que començarà a les 11 hores a la plaça del Doctor Robert i acabarà el recorregut a les portes de la Biblioteca l'Alzina. Tothom qui ho vulgui podrà passejar per l'interior de l'edifici i conèixer les instal·lacions.