L'acompanyament emocional en el treball amb les famílies a les escoles municipals d'educació especial - edició EEE Virolai Cornellà

Promoure el benestar amb acompanyament emocional en el treball amb les famílies a les EEE. L’acompanyament des de l'escolta al moment emocional de les famílies. Acompanyament a la gestió emocional. La resposta integral al conflicte en el treball amb les famílies a les EEE.

Codi de l'edició: EXT2024/0888

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: professorat d’escoles municipals d’educació especial

Dates: 25, 26 i 27 de juny de 2024

Horari: de 9.00 a 13.00 h

Docents:

Ramiro Ortegón Delgadillo, Responsable a SEER (Salut i Educació Emocional) de l’Àrea de Formació, Assessorament i Acompanyament Pedagògic, l’Àrea de Salut i Prevenció, l’Àrea de Desenvolupament Pedagògic i, President de la Plataforma PDA Bullying.

Durada: 12 hores presencials