Els consells escolars de centre i la funció de l'ajuntament – edició Hospitalet de Llobregat

Les funcions dels Consells escolars de centre (CEC) en els centres públics i concertats. Legislació i justificació de la presència dels ajuntaments als CEC. Els mecanismes, moments i temes de participació en els CEC. Les connexions estratègiques entre centre i municipi. La participació del municipi als CEC.

Codi de l'edició: EXT2024/1518

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: tècnics municipals de l’Ajuntament de L’Hospitalet que fan de representants municipals en els consells escolars dels centres educatius

Dates: 12 i 17 de setembre 2024

Horari: de 15.30 h a 18.30 h

Docents:

Josep Lluís Serrano, ha estat Subdirector General de Transformació Educativa i Noves Oportunitats i Cap del Servei d’Educació al llarg de la Vida al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Durada: 6 hores presencials