16/12/2023 16:17 h.

La vicepresidenta Candela López Tagliafico participa en la inauguració de la Sala Odèon del Teatre Municipal de Canet de Mar

La vicepresidenta Candela López Tagliafico acompanyada de la resta d'autoritats en la renovada Sala Odèon

Candela López Tagliafico afirma que "es materialitza l’anhel del veïnat per gaudir del teatre com a espai de cultura i per a la cultura de tots i totes”

(Font: Diari de la DIBA)

Dissabte passat, 16 de desembre, Canet de Mar va inaugurar la renovada Sala Odèon del Teatre Municipal, amb una celebració que va comptar amb l’assistència de la vicepresidenta tercera i diputada de Cultura de la Diputació de Barcelona, Candela López, i del president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès.

La inauguració de la renovada Sala Odèon culmina la reivindicació veïnal de recuperar aquest espai històric construït a principis del segle XX com a cooperativa agrícola i que durant la Transició va ser utilitzat per companyies locals com La Trinca o Comediants.

Durant la seva intervenció, Candela López va destacar que “des de la Diputació donem suport als ajuntaments en les seves polítiques culturals, amb la convicció que el món local és motor de dinamització del país, també en la cultura”. I va agrair “els diferents governs municipals que han cregut en aquest projecte de recuperació del Teatre Odèon, els seus alcaldes, regidors i tècnics municipals”. Per últim va felicitar els professionals i les entitats i associacions que “han materialitzat l’anhel del veïnat per recuperar el teatre com a espai de cultura i per a la cultura de tots i totes”.

La remodelació, que ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha dotat l’edifici d’un cafè-restaurant amb escenari de petit format a la planta baixa i una sala polivalent al primer pis amb aforament per a 256 persones i equips de so, il·luminació i projecció. La Sala Odèon, juntament amb l’espai El Centru dedicat al teatre amateur, amb 142 butaques, constitueixen el Teatre Municipal de Canet de Mar.

Més informació en aquest vídeo:

Canet de Mar Maresme