L'atenció de persones LGTBIQ amb un diagnòstic de salut mental per part de la Xarxa OTL

10/02/2023 10:00 - 13:00 934 022 538 smt.formacio@diba.cat

Videoformació sala Zoom

La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per formar al personal tècnic de les entitats locals que permetrà la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral.

Inscripcions : 30 places

L'objectiu del curs és sensibilitzar i incrementar el coneixement de professionals de la Xarxa OTL pel que fa a l'acompanyament en la inserció laboral de persones LGTBI amb diverses co-ocurrències en salut mental.

Continguts:

• Revisió de bibliografia i estat actual del coneixement sobre inserció en el món laboral de persones LGTBI amb co-ocurrències de salut mental.
  • Ús de vocabulari i termes específics.
  • Disseny d'espais segurs tant a l'OTL com al lloc de treball.
  • Desafiaments administratius (quan noms registrals i noms sentits no coincideixen...).
  • Gestió de l'impacte del projecte ocupacional en els entorns afectius i familiars.
  • Treball en xarxa amb els recursos de salut mental i LGTBI.

Assistents

Personal tècnic de la Xarxa OTL. Les places són limitades, es reserva l'assignació segons l'ordre de recepció de la inscripció, es prioritzarà els ens locals amb reserva de plaça al Banc d'Accions Formatives de la Diputació de Barcelona i, si s'escau, es limitarà el nombre màxim per ens local o municipi