Com construir relacions amb el teixit empresarial. Habilitats pels processos de venda (5a edició)

Comparteix
08/06/2017 - 05/07/2017 09:30 - 14:30 934 022 2222 ext.61306 stp.formacio@diba.cat
Pavelló Garbi. Recinte de la Maternitat. Travessera de les corts 131-159. 08028 - Barcelona

Activitat formativa adreçada al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial.

Inscripcions www

Objectius

Proporcionar coneixements i tècniques que facilitin la col·laboració amb les empreses del territori
Millorar les habilitats comunicatives que n'afavoreixin la relació.

Continguts

Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis.
Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic de serveis a les empreses.
Com fomentar la col·laboració entre empreses i emprenedors: el networking presencial i el networking en línia.
Gestió de les bases de dades, censos i agenda del personal tècnic de serveis a les empreses.

Metodologia

La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques i exercicis pràctics, com també l'estudi de casos i l'intercanvi d'experiències

Destinataris

Personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.