Webinar Youtube

"Màrqueting digital i vendes online en comerç de proximitat enfocat al món de l'artesania"

Sessió Txell Costa: 

  • Què és el màrqueting online?
  • Diferencies
  • Assentant les bases: Com fer una pla de màrqueting online

Sessió Jordi Verdura:

  • Maketplaces, pros i contres i ecosistemes para vendre online que funcionen
  • Publicitat online
  • Xarxes socials

 

"El packaging com a transmissor del valor de la sostenibilitat a l'artesania"

L’objectiu d'aquest webinar és valorar les potencialitats del packaging en el producte artesà, establir les seves possibilitats i la vinculació amb materials, tecnologies i formats. Així com, oferir als assistents i generar criteri per desenvolupar una línia d’embalatge pròpia amb capacitat de transmetre el valor de la sostenibilitat entre altres.

Podeu descarregar la presentació [en format pdf, 1,5 MB]

 

"Escenaris Post-COVID-19: El Comerç Local"

L'objectiu és presentar quatre escenaris que exploren diverses possibles evolucions de la pandèmia a les ciutats en funció de l’evolució de dos eixos:

  • La disponibilitat de tractaments mèdics, vacuna i/o antivirals, efectius o no. 
  • L’adopció de mesures sòcio-econòmiques o no.

En cada escenari s’analitzaran les implicacions pel comerç local, com hi pot respondre com pot ajudar l’administració. En darrer terme es proposaran mesures que puguin ser útils en diverses situacions o escenari.

Podeu descarregar la presentació [en format pdf, 842 kB] 

 

"Prepara't per la (re)obertura"

La situació que estem vivint l'hem de veure també com una oportunitat per adaptar les nostres botigues, i sens dubte la unió de la botiga física i el món online juga un gran paper. En aquest webinar parlarem de: Què és omnicanalitat, xarxes socials, pàgina web, Whatsapp, blog, Bopis [compra online i recull a la botiga] entre altres temes.

Podeu descarregar la presentació [en format pdf, 5,17 MB]

 

"Estratègies per a facilitar el servei a domicili o a la botiga online"

Degut a la situació, el comerç urbà i els mercats municipals es veuen amb la necessitat d’utilitzar servei a domicili i/o botiga online. Quina és la millor eina per fer servei a domicili? Quina és la millor plataforma de botiga online? Què hem de tenir en compte? Quins recursos necessitem? Com la comuniquem?

A través d’una conferència telemàtica, el Manel Rodríguez donarà resposta a aquestes i moltes altres qüestions relacionades amb com implantar una botiga online o un servei a domicili.

Podeu descarregar la presentació [en format pdf, 4,19 MB]

 

"Com dissenyar un pla de xoc municipal pel sector comerç"

Aquest taller, impartit de manera telemàtica, té la finalitat d’aportar eines i instruments per tal de donar resposta, des de l’àmbit local, a la crisi generada per la COVID-19.

Es tracta de dues session amb un enfocament molt pràctic i adaptat a la realitat. En aquest sentit, es posarà en context les limitacions que imposa el Decret-llei de mesures econòmiques i socials per fer front a la COVID-19.

Objectius:

  • Conèixer les limitacions que imposa el Decret-Llei 18/20 i l’11/20
  • Entendre les diferents possibilitats que aporta el pressupost municipal
  • Saber diagnosticar la problemàtica específica i estructurar accions per afrontar-la
  • Aportar idees i suggeriments de diferents actuacions que es poden dur a terme

Podeu descarregar la presentació [format pdf, 1,29 MB]