06/05/2019 15:57 h.

L'exposició Controles? instal·lada a Sitges i Barberà del Vallès

Sitges: 29 d’abril i el 22 de maig

Barberà del Vallès: 6 i 28 de maig

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? a Sitges, estarà instal·lada entre el 29 d’abril i el 22 de maig a l’Escorxador, de dilluns a divendres de 9.30 h a 17h per a visites concertades i  de 17h a 19h  entrada lliure.

Fins al moment s’han programat  23 visites guiades amb adolescents i joves de 1r d’ESO a 4t de l’ESO de l’escola Pia i de l’IES JR Benaprès  de Sitges. S’han programat també 6 tallers a l’aula amb els alumnes de l’Escola Pia. Està previst que hi passin uns 550 adolescents i joves del municipi. A banda està previst realitzar una sessió formativa per a famílies.

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? a Barberà del Vallès, estarà instal·lada  entre  el 6 i 28 de maig a l’Espai Jove la Roma, de dilluns a divendres de 9.30 h a 17h per a visites concertades i  de 17h a 19h  entrada lliure.

Fins al moment s’han programat  20 visites guiades amb adolescents i joves de l’Institut Can Planas, l’Institut la Romànica, Institut Bitàcola, Barberà Promoció, Centre Obert, Servei socioeducatiu “El Forat”. S’han programat també 16 tallers a l’aula amb alguns dels joves que passaran en visita guiada. Està previst que hi passin uns 500 adolescents i joves del municipi. A banda està previst realitzar 3 sessions formatives amb diferents col·lectius de professionals (serveis socials, sanitat i lleure)

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha passat per 69 municipis i  ha estat visitada per un total de 37.728 persones, de les quals 30.018 han estat escolars.