Treball, Talent i Tecnologia Solucions locals per a un mercat de treball en transformació

16/03/2023 09:30 - 14:00

Espai Francesca Bonnemaison - C/ de Sant Pere Més Baix, 7, 08003 Barcelona

Avui, 16 de març celebrem una jornada en el marc del projecte transformador 'Treball, Talent i Tecnologia' que s'emmarca dins de la seva filosofia de treball i essència. En aquesta trobada ens centrarem en la problemàtica que comporta la progressiva digitalització i avenços tecnològics sobre el mercat de treball.

Per abordar aquesta qüestió debatrem en torn dos temes fonamenta:

• El permanent desequilibri entre l'oferta i la demanda de treball en ocupacions en procés de transició digital.
  • La necessitat de dissenyar nous models de governança on la col·laboració publicoprivada esdevé un element clau.

Assistents

Eva Menor. Diputada presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.

Javier Villamayor. Coordinador de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de Diputació de Barcelona.

Albert Cañigueral. Consultor i divulgador sobre els impactes de la tecnologia a la societat amb una perspectiva crítica constructiva.

Carme Pagès. Professora dels Estudis d'Economia i Empresa i responsable d'Anàlisi i Prospecció del Mercat Laboral a la Universitat Oberta de Catalunya.

Éric Gómez. Cap del Servei de Desenvolupament Econòmic i Ocupació del Consell Comarcal de l'Alt Penedès.

Eloi Montcada. Director del Clúster Vitivinícola Català INNOVI.

Anna Monterde. Cap de la Secció d'Orientació i Intermediació Laboral de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sabadell.

Sergi Gil. Cap del Servei de Cicles de Vida de l’Ajuntament de Sabadell.

Raquel Serra. Coordinadora de la Mancomunitat de la Conca d’Òdena.

Guillem Vilanova. Gerent de gestió de projectes de l’empresa InnovaPack.

Juanma González. Professional de les Arts de la Sorpresa.

Carlos Pereira. Cap del Servei d’Empresa i Intermediació de Foment de Terrassa, Servei Local d’Ocupació de l’Ajuntament de Terrassa.

Judit Batriu. Tècnica de promoció econòmica de Creacció.

Pep Campàs. Responsable del VIT Vic Tecnologia de Creacció.

Laura Laveda. Directora del Servei d'Economia i Treball de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat.

Àngel Remacha. Director de Promoció Econòmica a l’Ajuntament de Mataró.

Place