Roda de premsa "Campanya Quina Sort"

Comparteix
10/11/2016 13:30 - 14:30

Sala d'Actes de la Biblioteca. Plaça de Jaume Balmes, s/n (Gavà)

L'ajuntament de Gavà va ser l'escenari, el dia 10 de novembre, de la presentació de la campanya "Quina Sort", realitzada per la Diputació de Barcelona amb l'objectiu  de promocionar el comerç de proximitat dels municipis de Gavà, Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i el Prat de Llobregat; una campanya conjunta de promoció del comerç de proximitat que els corresponents municipis posaran en marxa a mitjans del mes de novembre.

La iniciativa posa de relleu els valors del comerç local mitjançant una marca comuna i un eslògan comú: "UrbanShopping. La compra de tota la vida, a la teva ciutat". Aquest concepte paraigua, que està personalitzat per a cada municipi, tindrà continuïtat en properes accions promocionals.

La presentació de la campanya va comptar amb la participació del diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Isaac Albert; l'alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez; la de Castelldefels, Candela López; la regidora d'Infraestructures, Mobilitat i Transports de Sant Boi de Llobregat, Elena Amat; la regidora de Comerç i Turisme de Viladecans, Carmen Gimeno; la tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació del Prat de Llobregat, Marta Mayordomo i el tinent d'alcalde de Comerç, Civisme i Protecció de Gavà, Ramon Castellano.

Es tracta de la primera vegada que els cinc ajuntaments impulsen una campanya d'aquesta magnitud. Si bé existeix una trajectòria de treball comú per donar visibilitat i promoure el Delta del Llobregat com un veritable sistema territorial de comerç urbà, ara es fa un salt qualitatiu en les polítiques locals de suport al comerç per  afrontar els reptes que suposen les noves formes de consum i preferències de la ciutadania i revitalitzar els carrers i eixos comercials.

En aquest sentit, a través d'aquesta campanya es potencia la cooperació entre els ajuntaments, la Diputació i les associacions comercials amb un objectiu comú: fer valdre el teixit comercial i generar confiança en la ciutadania com a consumidors dels establiments de proximitat.

En aquest àmbit, el Diputat de Comerç, Isaac Albert, va  remarcar que "la Diputació aposta per aquesta actuació conjunta i coordinada", i que "les funcions de la Diputació de Barcelona són donar suport als municipis en el desenvolupament de les polítiques de comerç sobretot quan les actuacions van més enllà del propi municipi i quan posen en valor productes propers i identitat local en un món globalitzat".

La campanya arrencarà el 15 de novembre i es prolongarà fins al 9 de gener, amb l'objectiu d'incentivar les compres nadalenques en el comerç de proximitat. La "sort" serà l'eix temàtic, des del punt de vista del privilegi que representa viure, treballar o moure's per barris o ciutats amb un teixit comercial actiu, un comerç de qualitat que ofereix un bon producte i una atenció personalitzada, que fa un aprenentatge continu.

Assistents

Diputat delegat de Comerç, Isaac Albert Agut

Alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez

Tinent d'alcalde de Comerç, Civisme i Promoció de la Ciutat de l'Ajuntament de Gavà, Ramon Castellano

Tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, Marta Mayordomo

Regidora de Comerç i Turisme de l'Ajuntament de Viladecans, Carmen Gimeno

Regidora d'Infraestructures, Mobilitat, Transports, Aparcaments, Promoció i Disseny de la Ciutat, Comerç, Turisme i Fires, Consum, Mercats i Llicències d'activitats, M. Elena Amat

Alcaldessa de Castelldefels, Candela López

Membres de les Associacions de Comerciants dels municipis Delta

Lloc