Reunió de llançament i constitució de la taula: Suport al disseny i constitució d’una Taula de Convivència a Abrera

26/07/2021 10:00 - 11:00

Meet.jit

Assistents

Ajuntament d’Abrera

Referents polítics:

• Jesús Naharro Rodríguez – L’Alcalde (només assistirà a la primera reunió).
  • Giulia Mirto Ariño – Regidora d’Acció Social, Habitatge, Educació i Infància.
  • Guadalupe Marcos Giménez – Segona Tinent d’Alcalde i Regidora de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Comerç i Mercats Municipals, Projectes Tecnològics, Promoció Econòmica, Recursos i Turisme.
  • Mercedes Álvarez Montes – Regidora d’Activitats, Disciplina Urbanística, Obres, Serveis, Subministrament de Serveis i Urbanisme.

Referents tècnics:

• Sílvia Ros i Durán – Directora i Coordinadora de l’Àrea de Serveis a les Persones i Cap d’Acció Social.
  • Juan Antonio González Moratalla – Inspector de la Policia Local i Director i Coordinador de l’Àrea de Seguretat Ciutadana.
  • Antoni Muñoz Franch – Director i Coordinador de l’Àrea de Territori i Urbanisme i Arquitecte Municipal.
  • Jessica Ahaik Cecilia – Mediadora i Responsable del Servei de Mediació i Convivència Ciutadana.
  • Martín Gutiérrez Indalecio – Sergent Sotscap de la Policia Local.

Diputació de Barcelona:

• Teresa Llorens Carbonell, Coordinadora de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social. Diputació de Barcelona.
  • Antonio Rosa Palomero, Cap de la Secció de Convivència. Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida de la Diputació de Barcelona.
  • Adela Collell i Blanch, Tècnica del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida.