Expo Rehabilitem a Santa Perpètua de la Mogoda

11/01/2024 De 18:30 h a 20:30 h 93 402 27 24 a.uhru@diba.cat

Sala 3 de la Biblioteca Josep Jardí, Passatge Mas Granollacs, s/n de Santa Perpètua de Mogoda

La Unió Europea amb els Fons Next Generation ha previst un paquet d’ajudes dirigides al ciutadà per a incentivar la rehabilitació energètica dels edificis i dels habitatges, l’economia local i la sostenibilitat del planeta. Però per a la rehabilitació d'un edifici és necessari la implicació i acompanyament a les comunitats de diversos professionals especialitzats. Les Oficines Locals i Comarcals d’Habitatge i les Oficines Tècniques de Rehabilitació de Catalunya, son les entitats on s’ha d’adreçar el ciutadà per a informar-se i sol·licitar les subvencions. Aquest acte es dirigeix a la ciutadania i als professionals del sector amb l’objectiu d’informar i resoldre dubtes sobre la gestió
dels ajuts europeus. Hi intervindran les persones referents de l’Oficina d’Habitatge de Santa Perpètua de Mogoda i de les Oficines Tècniques de Rehabilitació dels Col·legis professionals implicats en la gestió de els subvencions per a la rehabilitació d’edificis i d’habitatges.

Assistents

Sra.  Ana Maria Martínez, Diputada delegada d’Habitatge de la Diputació de Barcelona

Sra. Isabel Garcia Ripoll, Alcaldessa de Santa Perpètua de Mogoda.

Sr. Sergi Hernández, 1r Tinent d’Alcaldia, Regidor de canvi climàtic i transició energètica, habitatge, cooperació i drets humans de Santa Perpètua de la Mogoda.

Sr.  Andrés Medrano, Conseller Comarcal delegat per a Transició Energètica i responsable del programa d’impuls a la presentació de sol·licituds d’ajudes als fons Next Generation.

Sra. Laura Navarro, Consellera Comarcal, delegada per a temes d’Habitatge i responsable comarcal de l’Oficina Comarcal de Rehabilitació d’Habitatges.

Sra. Rosa Sanz Sánchez, Coordinadora de l'Àrea d'Urbanisme, Habitatge i Regeneració Urbana de la Diputació de Barcelona.

Sr. David Mongil, Cap de l’Oficina d’Habitatge de la Diputació de Barcelona.

Altres agents i tècnics del sector.