13/10/2017 09:18 h. - Edgar Mata
Enquesta als secretaris, interventors i secretaris interventors sobre el Catàleg de serveis
La Diputació de Barcelona ja ha publicat l’informe anual de l’enquesta que es fa als secretaris, interventors i secretaris interventors de la demarcació sobre el Catàleg de serveis, i que permet obtenir informació sobre les expectatives i necessitats dels locals. La mitjana de valoració de l’assistència oferta per la corporació ha estat d’un 8,5.
Alguns dels aspectes posats de relleu pels governs locals són la claredat de la normativa, la facilitat d’accés al Portal de tramitació o la percepció de força o molta millora del Catàleg des de la seva definició com a Carta de serveis. Aquesta enquesta s’emmarca en el sistema de qualitat i de millora continua, implantat amb la certificació del Catàleg de serveis d’acord a la UNE 93200.
<< Tornar al llistat de notes de premsa
Desitgeu rebre les notes de premsa a la vostra adreça electrònica? Subscriviu-vos-hi
Cedim les imatges (vídeo i fotografies) als mitjans de comunicació que vulguin fer-ne ús, sempre que se'n citi la font i exclusivament per a contextualitzar aquesta notícia.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.