18/06/2021 16:39 h.
Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa
Documentació a adjuntar per tramitar la sol·licitud
Els documents necessaris per a tramitar la sol·licitud són els següents:
- DNI/NIE, si en disposen [1]
- Targeta sanitària individual (CatSalut), si en disposen [1]
- Informe social emès pel/per la treballador/a social
- Informe de salut
- Informe mèdic actualitzat
- Pauta de medicació actualitzada (recepta electrònica)
- Declaració responsable
- Fotocòpia full bancari/compte corrent
Altra documentació, si escau:
- Passaport, en cas que en disposin i no tinguin DNI/NIE
- Mesures de suport a la persona usuària per a l'exercici de la seva capacitat jurídica
- Document de voluntats anticipades (DVA)
- Autorització judicial d'ingrés involuntari
D'altra banda, us adjuntem la Guia per a la tramitació de la sol·licitud electrònica del Servei d'Atenció d'Urgències a la Vellesa, per si necessiteu consultar-la.
[1] Cal aportar-lo únicament si s’oposen a què la Diputació de Barcelona consulti aquestes dades d’ofici.