09/05/2018 13:51 h.
Mataró presenta per primer cop la seva oferta turística a Alemanya amb l'objectiu de captar nous públics
La ciutat intensifica la seva presència a fires i esdeveniments turístics durant els mesos de maig i juny.
Mataró es promociona per primera vegada a Alemanya a través de la participació en un workshop amb diversos agents professionals independents que té lloc a Colònia. La ciutat participa en aquesta acció juntament amb d’altres destinacions turístiques de la demarcació de Barcelona i sota la Gerència de Serveis de Turisme. Al workshop hi prenen part una trentena d’agències de viatge i tour operadors de Colònia, Düsseldorf i municipis propers.
És la primera vegada que Mataró participa en una acció directa al mercat alemany. Prèviament, s’havien fet altres accions indirectes com la difusió de material promocional de la ciutat a la fira ITB de Berlín sota el paraigües de la Diputació de Barcelona, o la rebuda de bloggers especialitzats en turisme i viatges.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.