Fem-ho fàcil

Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics i a cercar informació pública amb el teu ajuntament o administració.

Aquest any s’hi han incorporat algunes novetats per tal d’avançar en la reducció de les desigualtats i facilitar l’accés al servei de col·lectius amb dificultats d’accés a l’administració digital:

  • Més tràmits
  • Més canals: a més del canal telefònic, 935 95 04 64, el correu electrònic tramits@diba.cat, i el formulari web Et truquem!, ara pots resoldre els teus dubtes per WhatsApp i videoatenció.
  • Més idiomes: servei de videoatenció disponible en més de 40 idiomes.
  • Més inclusius: servei amb intèrpret de llenguatge de signes i protocol telefònic per ajudar persones amb discapacitat visual.

El servei Fem-ho fàcil està disponible de dilluns a divendres de les 9 a les 15 h.

Amb aquest servei, la Diputació de Barcelona apropa l’administració digital, promou l’accés als serveis digitals i facilita la cerca d’informació pública a la ciutadania, fent un exercici de transparència i bon govern de manera inclusiva a tots els col·lectius socials. També promou l’accés de la petita i mitjana empresa a la licitació pública, per impulsar el desenvolupament econòmic local.

Fem-ho fàcil.

Com et podem ajudar

Fes la teva consulta trucant al 935 95 04 64.

Si ets una persona amb discapacitat visual, informa’ns en el moment de fer la trucada i t’ajudarem.

Aquest telèfon té el cost habitual d’una trucada local i no té cap tarifació addicional.

El servei telefònic està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Si necessites contactar-hi fora d’aquest horari, recomanem que utilitzis el formulari web Et truquem! o el correu electrònic tramits@diba.cat.

Ara pots fer la teva consulta també per WhatsApp al +34 722 42 53 63.

El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Si necessites contactar-hi fora d’aquest horari, recomanem que utilitzis el formulari web Et truquem! o el correu electrònic tramits@diba.cat.

Una persona et guiarà pas a pas per resoldre els teus dubtes sobre tramitació electrònica i les teves consultes sobre informació pública. Per aquest motiu, per utilitzar aquest servei cal reservar cita.

El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Si necessites contactar-hi fora d’aquest horari, recomanem que utilitzis el formulari web Et truquem! o el correu electrònic tramits@diba.cat.

Reserva cita

Ara pots contactar telefònicament amb el servei Fem-ho fàcil en més de 40 idiomes per rebre suport en la realització de tràmits i en les teves consultes sobre informació pública a l’Administració.

Per utilitzar aquest servei multiidioma cal descarregar l’aplicació Platoon. Aquesta aplicació no té cap cost addicional i pot fer-se servir a través de wifi.  

Comença

Si ets una persona amb discapacitat auditiva, un intèrpret de signes t’ajudarà a resoldre els dubtes pel que fa a la tramitació electrònica  i en les teves consultes sobre informació pública mitjançant cita prèvia.

Per utilitzar aquest servei cal ser usuari de la plataforma SVIsual, un servei gratuït proveït per la Fundació CNSE per a la Supressió de les Barreres de Comunicació, en col·laboració amb la Confederació Estatal de Persones Sordes (CNSE).

El servei està disponible de dilluns a divendres, de les 9 a les 15 h. Per assegurar-te l’atenció amb caràcter prioritari, pots trucar directament al telèfon 935 95 67 89. Només caldrà que indiquis que ets usuari del servei SVIsual.

Dona’t d’alta