En el marc del Dia Mundial de les Persones Consumidores 2025, que se celebra el 15 de març, la Diputació de Barcelona ha desplegat la campanya "Si sembla fake, ho és" per sensibilitzar sobre els perills que les persones més joves es poden trobar en les xarxes socials i plataformes digitals. Un col·lectiu especialment vulnerable a les estafes i enganys que circulen per les xarxes, i el que menys reclamacions posa als serveis públics de consum -només l'11% del total-.
A bsky alertem els joves consumidors amb la campanya "Si sembla fake, ho és". A Instagram podeu veure el taller "Ups! I ara què?" que fem a escoles rurals de la província, perquè els més petits també tenen drets com a persones consumidores. A Instagram hem publicat un resum de la visita de la presidenta de la Diputació al Berguedà. A Facebook recordem el cinquè aniversari de l'estat d'alarma i el confinament per la pandèmia de la COVID-19. I a X us convidem a visitar una exposició fotogràfica sobre l'endometriosi.
De l'agenda destaquem: