Com construir relacions amb el teixit empresarial. Habilitats pels processos de venda (5a edició)


Activitat formativa adreçada al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè puguin ampliar les seves competències professionals per millorar la relació amb el teixit empresarial.
Objectius
Proporcionar coneixements i tècniques que facilitin la col·laboració amb les empreses del territori
Millorar les habilitats comunicatives que n'afavoreixin la relació.
Continguts
Habilitats comercials per a la venda de la cartera de serveis.
Habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic de serveis a les empreses.
Com fomentar la col·laboració entre empreses i emprenedors: el networking presencial i el networking en línia.
Gestió de les bases de dades, censos i agenda del personal tècnic de serveis a les empreses.
Metodologia
La metodologia de treball serà participativa i combinarà exposicions teòriques i exercicis pràctics, com també l'estudi de casos i l'intercanvi d'experiències
Destinataris
Personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses.