L'aplicació té com a objectiu principal convertir el document únic de protecció civil municipal en una eina operativa.
El PCOM és una aplicació informàtica en suport web i adaptada a dispositius mòbils que permet gestionar emergències, realitzar simulacres i actualitzar el DUPROCIM.
L’aplicació va dirigida a l’alcalde/essa, regidors/es i tècnics/ques municipals responsables de la gestió de les emergències dels riscos de cada municipi ja siguin naturals (nevades, ventades, inundacions...), tecnològics o del transport (risc químic, transport de mercaderies perilloses,...) o risc de malalties emergents amb potencial alt risc (Covid-19...) que poden succeir.
Aquesta eina ha estat dissenyada per l’Oficina d’Activitats i implementada amb el suport de l’Oficina Tècnica de Sistemes d’Informació Municipals de la Diputació de Barcelona i s’ofereix a través del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona en aquest enllaç. Podeu trobar més informació en aquest enllaç i també descarregar-vos el tríptic informatiu.
Butlletí: Habitatge, Urbanisme i Activitats
Número de butlletí: #106 - Febrer 2021
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Gerència de Serveis d'Habitatge, Urbanisme i Activitats
C/ Comte d'Urgell, 187. Edifici del Rellotge, 2a planta. 08036 Barcelona
Telèfon: 934 022 890
gs.hua@diba.cat • www.diba.cat/hua