Fragment de la infografia
Durant el mes d’abril hi ha hagut un mínim històric de sortides pel canal presencial (sortides en paper): només el 15,17 %. El 84,83 % de les sortides restants han estat telemàtiques.
L’augment de l’ús del canal electrònic en la relació entre la ciutadania i l’Administració es consolida un cop finalitzat l’estat d’alarma i es relaxen les mesures de mobilitat.
Aquesta bona dada supera inclús el període de confinament per COVID més estricte que vam viure el 2020, que va situar el nombre de sortides telemàtiques en el 84,60 % durant el mes d’abril.
Pel que fa a l’ús del canal digital per part de la ciutadania en la seva relació amb l’Administració, es consolida la tendència a l’alça, amb el 82,89 % de les peticions fetes telemàticament. L’ús del canal electrònic va tenir el moment més intens al mes d’abril de 2020, amb el 91,01 %. Respecte a les dades prepandèmia, podem dir que l’ús del canal electrònic s’ha consolidat, i ha passat del 70,03 % d’ús del canal digital al mes de gener del 2020 a més del 80 % mantingut tot el 2021.
Volem felicitar els ens locals SeTDIBA per l’esforç diari per a intensificar l’ús del canal digital.
Teniu més informació en aquesta infografia.
Boletín: Innov@diba
Número de boletín: Juny 2021. Núm. 6
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Idees i suggeriments
Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial
Diputació de Barcelona
Rambla de Catalunya, 126
Edifici de Can Serra
08008 Barcelona