Imatge: Gabinet d'Innovació Digital
El proper mes d’abril s’incorpora una nova prestació de serveis de transformació digital als ens locals que són beneficiaris de SeTDIBA: el servei de seguiment personalitzat.
El 2018, la Diputació de Barcelona va començar a prestar els serveis de transformació digital als governs locals a través del recurs SeTDIBA. Des de llavors, la gestió digital s’ha implementat a prop de 100 ens locals.
Per tal de millorar la transformació digital dels ens locals que ja han completat la implementació i aprofitar al màxim els recursos que la Diputació els ofereix, s’ha creat aquest servei de seguiment personalitzat.
En la línia de la millora contínua de la gestió digital, a finals de 2021 es va posar en marxa el quadre de comandament SeTDIBA, que permet als ens locals disposar d’un primer diagnòstic de la situació.
Com a continuïtat d’aquesta línia de millora, el proper mes d’abril es crea aquest servei personalitzat de seguiment, que consisteix en sessions presencials a l’ajuntament o entitat municipal descentralitzada per analitzar els aspectes de la implementació de les eines digitals i l’ús dels serveis, plantejar accions adaptades al que l’ens local necessita per avançar en el seu grau de maduresa digital i aprofitar tot el potencial de les eines i els serveis que s’ofereixen.
En concret, en aquests sessions s’analitzen cinc blocs:
Els ens locals SeTDIBA poden sol·licitar aquest servei a https://setdiba.diba.cat/seguiment.
El Gabinet d’Innovació Digital proposarà l’ús d’aquest servei als ens locals que els seus indicadors de gestió digital facin recomanable prendre accions de millora.
Boletín: Innov@diba
Número de boletín: Març 2022. Núm. 13
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Idees i suggeriments
Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial
Diputació de Barcelona
Rambla de Catalunya, 126
Edifici de Can Serra
08008 Barcelona