Butlletí Servei de Teleassistència
Abril 2021 - Especial nova contractació - #18

Novetats

Noves eines de gestió per als municipis: cap a una teleassistència predictiva

©Diputació de Barcelona

©Diputació de Barcelona

Un altre dels impactes de la transformació digital que iniciarem durant el proper període és el ventall d’oportunitats que s’obren per millorar les eines de gestió del servei des del territori que permetran optimitzar els canals de comunicació i coordinació amb els municipis amb la finalitat d’avançar cap a una nova teleassistència predictiva. [+]

En aquest sentit, una de les novetats més rellevants de la propera etapa és la posada en marxa d’una nova plataforma per a la coordinació amb els serveis socials municipals anomenada SIGMA (Sistema d’Atenció i Gestió dels Municipis Atesos) on s’incorporaran noves àrees de gestió i s’implantaran millores a la gestió diària del servei.

D’una banda, destaca la incorporació d’una nova àrea de gestió econòmica que permetrà accedir al model de copagament de la Diputació o configurar un sistema propi, fer valoracions estimades de la intensitat del servei, o disposar d’un espai per informar del pressupost municipal, entre d’altres funcionalitats.

D’altra banda,  s’incorpora una àrea de gestió documental on els municipis podran compartir actes de reunions, disposaran de càpsules informatives i formatives, i podran accedir a documentació i informes d’activitat municipal, memòries o enllaços d’interès com, per exemple, el butlletí del Servei Local de Teleassistència, manuals diversos o fulleteria específica.

A més, l’eina contemplarà millores en l’àrea de gestió del servei des de la qual els municipis tramiten les sol·licituds d’alta o de baixa, fent més flexibles els mecanismes de consulta i gestió, i afegint noves funcionalitats per fer més eficient el treball des dels municipis.

Finalment, una altra de les novetats clau serà la creació d’un Sistema d’Alertes i Valoració Intel·ligent, anomenat SAVI, que estarà orientat a desenvolupar un servei predictiu en el disseny d’escenaris territorials. Aspectes com la detecció ràpida d’anomalies en la tecnologia, la personalització de les alertes o el coneixement de les necessitats de les persones usuàries a cada territori seran escenaris nous d’anàlisi que permetran avançar cap a la personalització, l’elaboració de mapes de risc i l’assentament de la teleassistència predictiva del futur.

Newsletter: Servei Local de Teleassistència
Newsletter number: #18 - Abril 2021 - Especial nova contractació

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar