Les diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, amb la participació i finançament de l'Instituto Nacional de Administración Pública (INAP), han col·laborat en el disseny del curs ‘Aspectes bàsics del funcionament i la gestió administrativa de les entitats locals'.
La iniciativa pretén cobrir, mitjançant una metodologia pràctica, les necessitats formatives referides al marc general de l'estructura i l'organització municipal, el procediment administratiu, l'activitat economicafinancera i la contractació i les subvencions. El curs està dissenyat de forma modular perquè es puguin realitzar diferents itineraris formatius en funció del grau de coneixement dels participants.
El curs planteja una dinàmica basada en la realització d'activitats orientades a l'aplicació pràctica, a la resolució de casos que simulen situacions que es poden trobar els participants en el seu dia a dia com a professionals. A partir de la lectura dels materials del curs es proposa als participants la realització d'activitats d'autoaprenentatge i d'aprenentatge o d'avaluació
La Direcció de Serveis de Formació ha previst una primera edició de l'acció formativa per al proper mes d'abril.
Valorem la vostra privacitat
Direcció de Serveis de Formació
Urgell,187 (Edifici 14 de l'Escola Industrial)
08036 Barcelona
tel. 934 049 300
a/e ds.formacio@diba.cat
http://www.diba.cat/formacio
Accediu a tots els anteriors butlletins